Nadruk na butelkach jako element identyfikacji wizualnej


Identyfikacja wizualna firmy to niezbędny aspekt, o który musi zadbać każdy przedsiębiorca aspirujący do miana profesjonalisty w swoim fachu. Wprowadzenie własnego logo, wydrukowanie wizytówek czy dobranie kolorów firmowych to dobry krok w stronę zwiększenia przychodów z działalności. Jeśli chcesz dotrzeć do odbiorców i tym samym zdobyć mocną pozycję na rynku, musisz być rozpoznawalny. Dziś już nikt nie kojarzy nadgryzionego jabłka z biblijnym motywem Adama i Ewy. Każdy wie, że chodzi o giganta przemysłu komputerowego i elektroniki użytkowej. Popularny owoc stał się synonimem jakości, prestiżu i nowoczesnych technologii na wszystkich szerokościach geograficznych.

Kreacja marki dotyczy niemal każdej branży, w tym wytwórców soków, napojów i alkoholi. Identyfikacja wizualna jest przydatnym narzędziem w budowaniu tożsamości rynkowej. Dzięki podstawowemu elementowi (logo), klienci odróżnią Cię od konkurencji i zapamiętają – co ma istotne znaczenie zwłaszcza, gdy działasz w tak szerokiej kategorii, jak napoje. Zdobywasz popularność, a Twoje produkty (już markowe) automatycznie zyskują w oczach konsumentów wyższą jakość od tzw. no name’ów. Jeśli chcesz działać z rozmachem, logo powinno znaleźć się na opakowaniach produktów (w tym przypadku na butelkach), materiałach reklamowych, wizytówkach, druku firmowym, odzieży pracowników, a nawet flocie transportowej.

Natomiast jeśli należysz do lokalnych przedsiębiorców i rzemieślników o niewielkiej skali produkcji, najrozsądniej skupić się na butelkach, które mają bezpośredni kontakt z klientem. Warto opatrzyć je pełnym wizerunkiem logo, składającym się z logotypu (najczęściej nazwa firmy), sygnetu (symbol graficzny) i chwytliwego sloganu. Na opakowaniach napojów i trunków powinny znajdować się też inne elementy takie jak: skład, pojemność, wartość odżywcza, zawartość alkoholu, minimalny termin do spożycia, metoda utrwalenia (np. pasteryzacja) czy wreszcie adres producenta. Niektóre oznaczenia są dobrowolne, inne wymagane ustawą, jednak wszystkie mają uświadomić i pomóc klientowi w dokonaniu wyboru.

Zazwyczaj dane umieszczane są na papierowej etykiecie, która powinna być wytrzymała i starannie wykonana. Jednak w warunkach domowych trudno osiągnąć zadowalający rezultat, gdyż druk często rozmywa się pod wpływem chłodzenia alkoholu, a papier nie wytrzymuje próby czasu. Możesz więc zamówić etykiety w profesjonalnej drukarni lub kupić gotowe butelki ozdobione drukiem sitowym. Grafika wykonana bezpośrednio na szkle jest znacznie bardziej wytrzymała i pozostaje estetyczna przez długi czas, dlatego korzystają z niej najwięksi producenci popularnych alkoholi. Sitodruk nie wyblaknie pod wpływem słońca, nie zetrze się ani nie rozmaże podczas chłodzenia trunku, zapewniając Ci tym samym trwałą reklamę. W ten sposób możesz umieścić na butelce najważniejsze informacje – swoje logo i dane firmy oraz składniki napoju. Napisy mogą być wykonane różnymi czcionkami, o rożnej grubości i wielkości. Symbole drukowane są w różnych wersjach kolorystycznych, więc możesz dopasować szatę graficzną butelki do kolorów firmowych.

Nasz serwis prowadzi sprzedaż butelek ozdobionych gotowym nadrukiem, jak również udostępniamy możliwość konfiguracji indywidualnego wzoru, który stanie się czytelną i trwałą wizytówką Twojego przedsiębiorstwa. Drukujemy na różnego rodzaju butelkach płaskich i okrągłych, w ilości nawet do 3-5 tysięcy podczas jednej zmiany, dlatego swoją ofertę kierujemy również do wytwórców zajmujących się produkcją na dużą skalę. Szlachetne szkło ozdobione trwałym nadrukiem doskonale podkreśli Twój profesjonalizm i wysoką jakość napoju. Bez względu na to, czy jesteś producentem piw rzemieślniczych, naturalnych soków czy regionalnego wina, nasze butelki pomogą Ci umocnić wizerunek i dotrzeć do większej liczby klientów.

 

Zapraszamy do współpracy domowych wytwórców napojów i trunków oraz firmy chcące zadbać o promocję marki za pomocą personalizowanych butelek. W razie pytań zachęcamy do kontaktu: sklep@butelkiweselne.pl, nr telefonu 534 070 215.

 


Komentarze